Všeobecné obchodní podmínky
Obchodní společnost: Educenter s.r.o., Zbraslavská 12/11, 159 00 Praha 5 – Malá Chuchle, ICO: 19314477, ID: CZ19314477 v zastoupení vlastníka produktu, tj. obchodní společnost: Edu3dkacja Arkadiusz Markowski, ul. Pory 60/27, 02-757 Warszawa, NIP: 5372480022.
Níže naleznete pravidla a předpisy společnosti Edu3Dkacja, které obsahují mimo jiné informace o způsobu sjednání a provádění kurzů, o služeb poskytovaných elektronicky a o reklamačním řízení.
V případě jakýchkoli výhrad nebo dotazů jsme vám k dispozici na adrese info@edu3d.cz.
§ 1
Definice pojmů
Pro účely těchto pravidel mají následující pojmy níže uvedený význam:
Na základě těchto pravidel se rozumí:
- Poskytovatel – Educenter s.r.o., Zbraslavská 12/11, 159 00 Praha 5 – Malá Chuchle, ICO: 19314477, ID: CZ19314477
- Dítě – dítě účastnící se Kurzu nebo workshopů na základě Smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb,
- Zákazník – fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, právnická osoba nebo osoba se změněnou způsobilostí k právním úkonům,
- Spotřebitel – fyzická osoba uzavírající s Poskytovatelem služby smlouvu, která přímo nesouvisí s její ekonomickou nebo profesní činností; Spotřebitel je zároveň Zákazníkem,
- Kurz – kurz pro děti, kterého se může zúčastnit Dítě na základě uzavřené Smlouvy mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb; všechny Kurzy jsou popsány na Webových stránkách,
- Obchodní podmínky – tyto Obchodní podmínky dostupné na https://edu3d.cz/regulamin, jejichž přijetí je součástí podpisu Smlouvy,
- Webové stránky – webové stránky provozované na adrese https://edu3d.cz,
- Smlouva – smlouva uzavřená mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služby způsobem popsaným v Obchodních podmínkách, na jejímž základě se Poskytovatel služby zavazuje provést Službu a Zákazník se zavazuje zaplatit Poskytovateli odměnu,
- Služba – služba spočívající ve vedení Kurzu nebo uspořádání workshopů za účasti Dítěte, a to ve skupině tvořené určitým počtem osob, v souladu s programem Kurzu nebo workshopů blíže specifikovaných na Webových stránkách
- Poskytovatel služby – subjekt, se kterým Zákazník uzavře Smlouvu.
§ 2
Úvodní ustanovení
- Prostřednictvím Webových stránek poskytuje Poskytovatel Zákazníkovi možnost uzavřít Smlouvu.
- Pro používání Webových stránek není nutné, aby počítač nebo jiné zařízení Zákazníka splňovalo jakékoli zvláštní požadavky. Postačující jsou např: a) přístup k internetu,b) standardní a aktuální operační systém (Windows, Linux, Mac OS), c) standardní a aktuální webový prohlížeč (Safari, Chrome, Firefox, Opera),
d) aktivní e-mailová adresa. - Samotné prohlížení webových stránek je možné anonymně, tj. bez nutnosti poskytnutí osobních údajů. Uzavření Smlouvy však vyžaduje poskytnutí některých osobních údajů, tj:
a) e-mailovou adresu, jméno a příjmení, telefonní číslo zákazníka,
b) jméno a věk Dítěte, - Zákazníkovi je zakázáno poskytovat protiprávní obsah, zejména zasíláním takového obsahu v rámci formulářů dostupných na
- Webových stránkách.
Všechny ceny uvedené na Webových stránkách jsou uvedené v netto cenách bez DPH - Poskytovatel vynaloží veškeré úsilí, aby zajistil, že přenos dat prostřednictvím internetu v rámci používání Webových stránek bude bezpečný, tj. že zasílané informace budou důvěrné, úplné a kompletní. Poskytovatel avšak neodpovídá za neoprávněný přístup k přenášeným údajům v důsledku okolností zaviněných zákazníkem, jako je například spyware nainstalovaný na zařízení zákazníka.
- Za účelem zajištění bezpečnosti Zákazníka přijme Poskytovatel technická a organizační opatření odpovídající míře ohrožení bezpečnosti poskytovaných služeb, zejména opatření, která zabrání neoprávněným osobám získat a upravit osobní údaje.
- Poskytovatel může kdykoli rozhodnout o pozastavení nebo ukončení poskytovaných služeb. Poskytovatel může rovněž kdykoli rozhodnout o změně, zrušení nebo přidání nových funkcí webových stránek.
- Poskytovatel je oprávněn v souvislosti s provozem Webových stránek využít pomoci třetích osob, zejména za účelem zajištění řádného fungování, rozvoje a provozu Webových stránek.
- Zákazník je povinen užívat Webové stránky způsobem, který je v souladu s právními předpisy, Podmínkami užívání a dobrými mravy, a to zejména:
a) používat Webové stránky způsobem, který nenarušuje jejich provoz, zejména používáním specifického softwaru nebo zařízení,
b) nepodnikat žádné kroky směřující k získání přístupu k informacím, které nejsou určeny zákazníkovi, c) používat Službu způsobem, který nezatěžuje ostatní Zákazníky a Poskytovatele.
§ 3
Služby poskytované elektronickou cestou
- Poskytovatel poskytuje Zákazníkovi možnost uzavřít Smlouvu prostřednictvím Služby způsobem popsaným v § 4 Obchodních podmínek. Výše uvedené služby jsou Zákazníkovi poskytovány bezplatně. Smlouvy uzavřené na základě této Služby jsou zpoplatněny.
- Případné stížnosti související s výše uvedenými službami může Zákazník uplatnit e-mailem na e-mailové adrese info@edu3d.cz. Ve stížnosti by měl Zákazník uvést své jméno, e-mailovou adresu a popsat předmět stížnosti, zdůvodnit stížnost a předložit svá tvrzení související se stížností.
- Poskytovatel služeb posoudí všechny stížnosti do 14 dnů od obdržení stížnosti a bude informovat Zákazníka o výsledku stížnosti na e-mailovou adresu uvedenou ve stížnosti.
§ 4
Uzavření Smlouvy
- Pro uzavření Smlouvy musí Zákazník učinit následující kroky:
a) vybrat kurz nebo workshop, který zákazníka zajímá, a přejít k objednávkovému formuláři kliknutím v rámci konkrétního kurzu/workshopu.
b) vyplnit objednávkový formulář a uvést údaje nezbytné pro vyřízení objednávky, jak je uvedeno v § 2 odst. 4 VOP,
c) učinit příslušná prohlášení zaškrtnutím příslušných políček, včetně souhlasu s VOP (souhlas s VOP je dobrovolný, ale nezbytný pro uzavření smlouvy; tomuto souhlasu by mělo předcházet pečlivé přečtení VOP),
d) klikněte na tlačítko „Zaregistrovat se a zaplatit“. - Po kliknutí na tlačítko “ zaregistrovat se a zaplatit“ bude Zákazník přesměrován na platební bránu systému Stripe, aby mohl provést platbu za uzavřenou Smlouvu. Po úspěšném provedení platby bude Zákazník přesměrován na stránku potvrzující uzavření Smlouvy. Tímto okamžikem se Smlouva považuje za uzavřenou mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb. Zákazník rovněž obdrží potvrzení o uzavření Smlouvy na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
- Smlouva je uzavřena na dobu trvání kurzu nebo workshopu. Doba trvání je vždy uvedena v popisu Kurzu nebo workshopu dostupném na Webových stránkách.
- Uzavřením Smlouvy Zákazník prohlašuje, že je zákonným zástupcem Dítěte a pověřuje Poskytovatele služeb vedením Kurzu nebo workshopu pro toto Dítě v době a za podmínek uvedených ve Smlouvě, VOP a programu Kurzu nebo workshopu.
- Zákazník je povinen v objednávkovém formuláři uvést pravdivé osobní údaje. Za uvedení nepravdivých osobních údajů odpovídá Zákazník. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo odmítnout plnění Smlouvy v situaci, kdy Zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují u Poskytovatele služeb důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě bude Zákazník o pochybnostech Poskytovatele služeb informován. V takové situaci má Zákazník právo vysvětlit veškeré okolnosti související s ověřením pravdivosti poskytnutých údajů. V případě, že Poskytovatel služeb nemá k dispozici údaje, které by mu umožnily kontaktovat Zákazníka, poskytne Poskytovatel služeb případné vysvětlení až po navázání kontaktu se Zákazníkem.
- Zákazník prohlašuje, že všechny údaje, které uvedl v objednávkovém formuláři, jsou pravdivé, přičemž poskytovatel služeb není povinen ověřovat jejich pravdivost a správnost, ačkoli na to má v souladu s odstavcem 5 výše právo.
§ 5
Platba
- V rámci uzavření Smlouvy popsané v § 4 Obchodních podmínek provede Zákazník platbu za objednanou službu.
Platba se provádí ve prospěch Poskytovatele služby. - Na základě žádosti Zákazníka obdrží Zákazník fakturu dokládající úhradu kurzu v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
- Platba předem je možná pouze prostřednictvím platebního systému Stripe. Provozovatelem platebního systému Stripe je společnost Stripe, Inc. se sídlem v San Franciscu, Kalifornie, USA. Společnost je registrovaná na adrese 185 Berry Street, Suite 550, San Francisco, CA 94107.
§ 6
Odstoupení
- Zákazník může odstoupit od Smlouvy, a tím se vzdát účasti dítěte na Kurzu nebo Workshopu, a to nejpozději 7 dní před první hodinou Kurzu nebo Workshopu.
- Odstoupení od Smlouvy vyžaduje předložení příslušného písemného oznámení Poskytovateli služeb. Písemnou formou mají strany na mysli rovněž e-mail.
- V případě odstoupení od Smlouvy ve lhůtě uvedené v odstavci 1 výše vrátí Poskytovatel služeb Zákazníkovi celou platbu. V případě zrušení účasti dítěte na kurzu nebo Workshopu po lhůtě uvedené v odstavci 1 výše se platba nevrací a propadá ve prospěch Poskytovateli služeb.
- Zákazník může Smlouvu vypovědět v průběhu Kurzu nebo Workshopu s výpovědní lhůtou jeden měsíc. Aby byla výpověď platná, musí mít písemnou formu.
- V případě výpovědi Smlouvy ze strany Zákazníka se Smluvní strany finančně vypořádají za počet lekcí připadajících na dobu trvání Smlouvy a z toho plynoucí vzájemné pohledávky. Poskytovatel služeb je povinen vrátit Zákazníkovi přeplatek za nevyužité hodiny připadající na období po ukončení Smlouvy.
- Ve zvláštních situacích si Poskytovatel služeb vyhrazuje právo vrátit přeplatek formou voucheru, který lze využít na jiné služby poskytované Poskytovatelem služeb.
- Poskytovatel služeb může odstoupit od Smlouvy a následně zrušit kurz nebo Workshop nejpozději jeden den před datem zahájení kurzu nebo Workshopu. V takové situaci vrátí Poskytovatel služeb Zákazníkovi do 7 pracovních dnů veškeré platby, které Zákazník na základě Smlouvy poskytnul.
- Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na smlouvy:
a) na poskytování služeb, pokud Poskytovatel poskytl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem zákazníka, který byl před poskytnutím služby informován o tom, že po poskytnutí služby Poskytovatelem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
b) v případě poskytnutí jiných než ubytovacích služeb, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravovací služby, služby spojené s volným časem, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva stanovila datum nebo dobu poskytnutí služby. Na tomto základě může být zákazníkovi odmítnuto odstoupení od smlouvy, pokud je lhůta příliš krátká nebo pokud se o odstoupení pokouší až po splnění smlouvy.
§ 7
Služby
- Služba je poskytována na základě Smlouvy uzavřené v souladu s ustanovením § 4 Obchodních podmínek.
- Podrobný způsob poskytování Služby vždy vyplývá z popisu Kurzu nebo Workshopu na Webových stránkách.
- Tento popis má přednost před ustanoveními VOP.
Výuka probíhá v místech uvedených v popisu Kurzu nebo Workshopu na Webových stránkách. Výuka během Kurzu probíhá na místě určeném Poskytovatelem služby. Výuka v rámci Workshopu může rovněž spočívat v návštěvě určitého místa. Online kurzy probíhají prostřednictvím internetu. - V rámci Kurzu nebo Workshopu má Dítě právo účastnit se všech aktivit podle dostupného rozvrhu aktivit zahrnutých do programu vybraného Kurzu nebo Workshopu. Program a termíny setkání jsou uvedeny v popisu Kurzu nebo Workshopu na Webových stránkách.
- Zákazník uvede všechny osoby oprávněné k vyzvedávání Dítěte z lekcí.
- Dítě se účastní aktivit se souhlasem a na žádost Zákazníka.
- Zákonný zástupce odpovídá za hmotnou škodu způsobenou účastníkem kurzu.
- Poskytovatel neodpovídá za bezpečnost dětí před a po skončení výuky.
- Dítě je povinno dbát pokynů vychovatelů a instruktorů Poskytovatele, kteří vedou kurzy. Dítě, které se trvale chová hrubě nevhodným způsobem vůči vychovatelům, instruktorům nebo ostatním účastníkům kurzu či workshopu, může být z kurzu nebo workshopu vyloučeno. V takovém případě vrátí poskytovatel služeb klientovi za zbývající část Kurzu nebo Workshopu přeplatek.
- Pokud se dítě během trvání Smlouvy nezúčastní žádné z plánovaných aktivit Kurzu nebo Workshopu, nemá Zákazník nárok na navrácení nebo prominutí jakékoli platby provedené na základě Smlouvy. Poskytovatel služeb může navrhnout náhradní termín nebo způsob realizace Výuky.
- Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo změnit časový rozvrh, místo konání, způsob poskytování Kurzu nebo Workshopu nebo přerušit výuku v případě zásahu vyšší moci nebo jiných událostí, které nemůže ovlivnit. V takové situaci bude Poskytovatel služeb neprodleně informovat Zákazníka.
- V případě změny rozvrhu, místa nebo způsobu výuky je Poskytovatel služeb povinen vynaložit veškeré úsilí, aby zachoval standardy kvality a obsahu vyplývající z popisu Kurzu nebo Workshopu uvedeného na Webových stránkách.
- Změna rozvrhu, místa nebo způsobu výuky vyplývající z bodu 12 nebo 13 § 7 Pravidel neopravňuje Zákazníka k refundaci nebo přerušení úhrady plateb vyplývajících z lhůt splatnosti uvedených ve Smlouvě. V odůvodněných případech může Poskytovatel služeb nabídnout Zákazníkovi slevu nebo vypořádání formou voucheru, který lze použít na jiné služby poskytované Poskytovatelem služeb.
§ 8
Práva Zákazníka
- Zákazník, který uzavřel s poskytovatelem služeb smlouvu na dálku, má právo od smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od jejího uzavření.
- Pro odstoupení od Smlouvy musí Zákazník informovat Poskytovatele služeb o svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy jednoznačným oznámením – např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud spotřebitel odešle informaci o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel služeb Zákazníkovi veškeré platby, které od něj obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl poskytovatel služeb informován o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.
- Zákazník má rovněž možnost využít mimosoudní způsob řešení stížností a reklamací. Zákazník má mimo jiné možnost:
a) obrátit se na smírčí spotřebitelský soud, aby vyřešil spor vyplývající z uzavřené Smlouvy,
b) požádat krajského inspektora obchodní inspekce o zahájení smírčího řízení za účelem mimosoudního urovnání sporu mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb,
c) využít pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele.
§ 9
Reklamace
- Poskytovatel služeb je povinen poskytovat služby bez závad. Pokud Zákazník zjistí, že Služba byla provedena nekvalitně, může uplatnit reklamaci zasláním e-mailem na e-mailovou adresu Poskytovatele služby nebo poštou na adresu sídla Poskytovatele služby.
- Zákazník může v tomto směru využít také možnosti prostřednictvím Poskytovatele, a to zasláním reklamace na adresu info@edu3d.cz.
- Stížnost by měla obsahovat zákaznické identifikační a kontaktní údaje, popis a zdůvodnění stížnosti a požadavky související s reklamací.
- Poskytovatel služby odpoví na stížnost podanou Zákazníkem do 14 dnů ode dne přijetí stížnosti takovým komunikačním prostředkem, kterým byla reklamace podána.
§ 10
Osobní údaje a soubory cookie
- Poskytovatel služeb (pouze ve vztahu k údajům zpracovávaným v souvislosti se Smlouvou) je správcem osobních údajů Zákazníka ve smyslu právních předpisů o ochraně osobních údajů.
- Podrobné informace související se zpracováním osobních údajů Zákazníka a používáním souborů cookie jsou popsány v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na https://edu3d.cz/vseobecne-obchodni-podminky/.
§ 11
Image Dítěte
Souhlasem s těmito VOP vyjadřuje Zákazník souhlas se šířením podobizny svého Dítěte pořízené v souvislosti s účastí Dítěte na Kurzu nebo Workshopu za účelem reklamy nebo propagace Poskytovatele služeb a jeho aktivit, a to zejména na webových stránkách Poskytovatele služeb a na sociálních sítích, tiskovin, apod.
§ 12
Závěrečná ustanovení
- Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo zveřejňovat a odvolávat na Webových stránkách nabídky, promoakce a měnit ceny, aniž by tím byla jakkoli dotčena práva Zákazníka, včetně zejména podmínek Smluv uzavřených před touto změnou.
- Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu VOP podmínek nebo Smlouvy. Změny Podmínek nebo Smlouvy vyžadují ke své platnosti písemně vyjádřený souhlas obou stran.
- Písemnou formou a informováním Zákazníka mají strany na mysli také e-mail zaslaný Poskytovatelem služeb na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem v objednávkovém formuláři Kurzu. Jako příloha Smlouvy se použijí VOP účinné ke dni uzavření Smlouvy.
- Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 8. 2023.